Úvod
Vítáme Vás na stránkách společnosti A-Z poradce s.r.o., která vznikla na počátku roku 2005. Svým vznikem společnost navázala na úspěšnou poradenskou činnost fyzické osoby.
Poradenská činnost byla v počátcích fungování společnosti vykonávána ze sídla společnosti v rámci celé ČR a byla primárně zaměřena na oblast kvality dle norem řady ISO 9001 a oblast ekologie dle norem řady ISO 14001. Na základě požadavku zákazníků byla v roce 2006 poradenská činnost rozšířena o oblast bezpečnosti práce dle platné právní úpravy a ve smyslu ČSN ISO 45001.
Aby poradenství v oblasti BOZP mělo odpovídající odbornou úroveň, byla v roce 2006 získána, v rámci rekvalifikace, odborná způsobilost v oblasti prevence rizik. V následujícím roce, 2007, byla získána odborná způsobilost v oblasti požární ochrany. Způsobilost v oblasti požární ochrany byla v roce 2013 rozšířena i o oprávnění na kontroly požárněbezpečnostních zařízení firem Promat s.r.o. a Hilti ČR spol. s r.o. V rámci komplexnosti poskytovaných služeb v oblasti BOZP byla v roce 2013 byla získána i odborná způsobilost pro výkon funkce koordinátora BOZP na staveništi. S ohledem na vývoj platné právní úpravy byla v roce 2015 získána odborná způsobilost pro kontroly ocelových konstrukcí. Všechny způsobilosti jsou udržovány průběžným vzděláváním nebo obnovováním platnosti.
V roce 2013 bylo zřízeno středisko ekonomiky a účetnictví v Hulíně. Středisko poskytuje služby nejen ve Zlínském kraji, ale také v Jihomoravském, Olomouckém a kraji Vysočina, v oblasti vedení daňové evidence, vedení účetnictví, vedení mzdové agendy a s tím spojených činností. Odbornost poskytovaných služeb je garantována nejen osobami s vysokoškolským vzděláním a osvědčením daňového poradce, ale také průběžným vzděláváním u renomovaných vzdělávacích organizací.
Pro naplnění požadavků nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 byl v roce 2017 absolvován kurz a získání Osvědčení Pověřence pro ochranu osobních údajů. Důvodem pro absolvování tohoto kurzu bylo, prostřednictvím nezávislé odborné vzdělávací organizace, získání dostatečných znalostí pro aplikaci požadavků na ochranu osobních údajů nejen ve vlastních procesech, ale i pro poskytování odborného poradenství u našich zákazníků.
Těmito postupnými kroky bylo dovršeno úsilí vedoucích zaměstnanců ve splnění požadavků zákazníků v rozsahu a kvalitě poskytování komplexních služeb. Věříme, že na základě tohoto přehledu, jsme schopni Vám poskytnout komplexní a kvalitní služby.
jednatelé společnosti
Používání cookies
Cookies a pixelové tagy používáme též k získání souhrnných údajů o provozu na stránkách a jejich komunikaci, ke zjištění trendů a získání statistických údajů s cílem naše Webové stránky dále zlepšovat.
Na webových stránkách používáme v zásadě tři kategorie souborů cookies:
Funkční
Tyto soubory cookies jsou vyžadovány pro základní fungování stránek, a proto jsou vždy zapnuté; patří k nim cookies, které umožňují si Vás při procházení našich Webových stránek zapamatovat již během jediné návštěvy, nebo – přejete-li si to – při každé návštěvě.
Zlepšující fungování
Tyto soubory cookies nám umožňují zlepšovat funkcionalitu našich Webových stránek tím, že sledujeme jejich používání. V některých případech tyto cookies zlepšují rychlost odezvy na Vaše požadavky a umožňují nám zapamatovat si Vaše volby vybrané pro dané stránky. Pokud tyto cookies odmítnete, může to vést k tomu, že doporučení nebudou přesná a chod stránek se zpomalí.
Sociální média a reklama
Cookies pro sociální média nabízejí možnost propojit Vás se sociálními sítěmi a sdílet na nich obsah z našich Webových stránek. Cookies pro reklamu (cookies třetích stran) shromažďují informace napomáhající lépe přizpůsobovat reklamu Vašim zájmům, a to na našich Webových stránkách i mimo ně. V některých případech je součástí těchto cookies i zpracování Vašich osobních údajů. Odmítnutí těchto cookies může mít za následek zobrazení reklamy, která pro Vás nebude tolik relevantní, nebo nemožnost účinně se propojit s účty na Facebooku, Twitteru či jiných sociálních sítích, a/nebo neumožnění, abyste na sociálních médiích sdíleli obsah.
Odkazy
Na této stránce Vám nabízíme odkazy na stránky spolupracujících partnerů či stránky s informacemi potřebnými pro naši práci.
Oborové stránky
- ARES - registr živnostníků
- Bozpinfo.cz - vše o BOZP
- CEMC.cz - odpadové hospodářství
- CSQ.cz - Česká společnost pro jakost
- EnviWeb.cz - ochrana životního prostředí
- EPIS.cz - právní systém
- EUROSKOP.cz - vše o evropské unii
- Finanční správa
- Katastr nemovitostí
- Legis.cz - vzory smluv na internetu
- MVCR.cz - zákony na ministerstvu vnitra ČR
- MVCR.cz - státní archiv
- Obchodní rejstřík
- UPV.cz - ochranné známky
- UHUL.cz - Ústav pro hospodářskou úpravu lesů
- Viry.cz - vše o virech
- Hoax - Poplašné zprávy
Kontakt
Sídlo společnostiA-Z poradce s.r.o. E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. IČO: 27470172 Veřejný rejstřík: |
|||
Středisko ekonomiky a účetnictvíHavlíčkova 409
|
|||
Středisko organizačního poradenstvíCelá ČR |
Protože práce poradce je velmi časově náročná a některé subjekty doslova vnucují nesmyslné nabídky, jsme nuceni u střediska organizačního poradenství upřednostňovat kontakt emailem, za což se předem omlouváme. Máme zřízeno SMS směrování došlých e-mailů, a tak se dle potřeby ozýváme do cca 6-ti hod. od zaslání e-mailu na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pro stálé zákazníky jsme na telefonu 24 hod. denně, 7 dnů v týdnu. Číslo mobilního telefonu poradců střediska organizačního poradenství je oznámeno zákazníkům ihned po prvním emailovém kontaktu. Děkujeme tedy za pochopení.